Աշխարագրություն

 <<Ուսումնական աշուն>> նախագիծ
ժամանակահատվածը- Հոկտեմբերի 28- նոյեմբերի 2
Մասնակիցները- Միջին դպրոցի 7-րդ դասարանցիներ
Նախագծի նպատակը և խնդիրները
Սովորողները կարողանան ուսումնասիրել բնակչության թիվը տարբեր ժամանակներից մինչև մեր օրերը։ Ներկայացնել վիճակագրական տվյալներ բնակչության թվի վերաբերյալ, կազմել գրաֆիկ բնակաչության տեղաբաշխման և միգրացիայի տեսակների վերաբերյալ։
Նախագծի ընթացքում նախատեսվում է 
⦁ Վիճակագրական տվյալների վերլուծություն                           1 միավոր
⦁ Ուրվագծային քարտեզի հետ աշխատանք                               1 միավոր
⦁ Գրաֆիկների կազմում Երկրագնդի բնակչության տեղաբաշխման վերաբերյալ։                                                                                                                                     3 միավոր
⦁ Աշխատանքի ընթացքում ներկայացնել բնակչության շաժը, որևէ երկրի օրինակով։                                                                                                                             1 միավոր
⦁ Նշել ուրվագծային քարտեզի վրա Հայաստանի Հանրապետության միգրացիոն ուղղիները։                                                                                                                 2 միավոր
Տեսաֆիլմով ներկայացնել հետևյալ հարցերը․                     2 միավոր
⦁ Բնակչության թվի արագ աճը ի՞նչ հիմնախնդիրներ է առաջացնում։
Բնակչության բնական շարժը բնակչության թվի փոփոխությունն է (աճը կամ նվազումը), որը տեղի է ունենում բնական եղանակով՝ ծննդի ու մահի հետևանքով։ Իսկ բնակչության մեծ աճի դեպքում անհարմարության խնդիրներ կառաջանան:
⦁ Ի՞նչ է բնակչության վերարտադրությունը։ Ներկայացնել բնական և մեխանիկական շարժը։
Բնակչության վերարտադրություն մարդկանց սերունդների մշտական հերթափոխությունը, որը բնակչության բնական և մեխանիկական շարժերի ամբողջությունն է։ Ողջ աշխարհի բնակչության վերարտադրությունը միայն բնական շարժի արդյունք է, իսկ երկրների մեծ մասինը՝ բնական ու տարածքային շարժերի ամբողջությունն է։
⦁ Ո՞ր գործոններն են ազդում բնակչության բնական շարժի վրա։
Բնակչության բնական շարժը բնակչության թվի փոփոխությունն է (աճը կամ նվազումը), որը տեղի է ունենում բնական եղանակով՝ ծննդի ու մահի հետևանքով։
⦁ Ո՞ր գործոններն են ազդում մեխանիկակն շարժի վրա։
Ի տարբերություն ամբողջ աշխարհի, առանձին երկրների և տարածաշրջանների բնակչության թվի աճը և սերունդների հերթափոխումն ու նորացումը տեղի են ունենում ոչ միայն բնական շարժի, այլ նաև մեխանիկական շարժի հաշվին։
Արդյունքները — սովորողները այս աշխատանքի ընթացքում ձեռք  են բերելու  վիճակագրական տվյալների և քարտեզի հետ աշխատելու կարողություններ։
Աշակերտները իրենց բլոգներում տեղադրում են  աշխատանքները։
Աշխատանքը վերջում գնահատվում է 10 բալանոց համակարգով։

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s